"Kiusamine võib jätta jälje kogu eluks"
Kestvus ja eesmärk: 2020. aasta novembrist kuni 2021. aasta veebruani kestnud annetuskampaania “Kiusamine jätab jälje kogu eluks” ilmestab ehedalt kiusamise pikaajalist mõju ning võitleb kiusamise ja selle tagajärgedega.
Kampaania põhiteostajad: Not Perfect Tallinn, Mediabrands Digital, Dalton.
Levile aitasid kaasa: Adovinci, Alexela, Apollo Raamatupood ja Apollo Kino, eKool, Ekspress Meedia, Grupp, Trükiagentuur, JC Decaux, Linna Ekraanid, mTasku, Public TV, Rae Reklaam, RASK, Rimi, Sound & Vision, Swedbank “Ma armastan aidata”, Tasku keskus, Telia, Õhtuleht Kirjastus.
Tänusõnad: Timo Hartikainen ja agentuur VAAS, fotograaf Kertin Vasser, tätoveerija Kaili Aavik ja Mamas Pride Tattoo studio, Talendiagentuur, Henessi Schmidt, Kristiina Ehin, Sissi Nylia Benita, Helena Mang, Karin Larven, Mari Ojasaar, Ženja Fokin, Marilyn Jurman, Karolin Kuusik, Kristel Aaslaid, Merlin Miido, Jana Palm, Liisa Pärnpuu, Anna Lutter, Marimell, Grete Paia, Kristo Kaskpeit ning pildistamisel osalenud lapsed ja nende vanemad.
Kampaania visuaalid: https://bit.ly/3AciXGL